ایران ملک

املاک پردیس

وبلاگ , شهر پردیس

۲۹ تیر ۱۴۰۲ 535 بازدید
ایران ملک
املاک پردیس

املاک پردیس

املاک پردیس :

املاک پردیس بسیار متنوع و گسترده میباشد. از انواع ساختمان ها تا تعداد کثیری از مشاورین املاک این شهر در این دسته قرار میگیرند.

پردیس بنا بر گستردگی منطقه و قدمتی که دارد، از انواع ساختمان های شخصی ساز، تعاونی ساز ، مسکن مهر، در قالب ویلا و یا آپارتمان و مجتمع برخوردار است.

لازم به ذکر است، سند های املاک پردیس اصولا پنچ برگی میباشد. البته در بخشی از فاز یک و فاز چهار این شهر ملک هایی با سند تک برگ موجود میباشد.

همچنین به دلیل تقاضای زیاد مسکن در این شهر به دلایلی همچون سکونت و یا سرمایه گذاری، دفاتر املاک پردیس بسیار متعدد میباشد.

اما شرکت ملکی در این شهر  و یا حتی در ایران بسیار محدود وجود دارد. شرکت ایران ملک به عنوان اولین شرکت ملکی در املاک پردیس به صورت اختصاصی  با مجرب ترین مشاورین و برترین فایل ها در خدمت شما میباشد.

آگهی های ملکی پردیس :

سایت شرکت ایران ملک با طرح های ویژه ای  که دارد، تحولی عظیم در املاک پردیس ایجاد کرد.

طرح های این شرکت فقط در خرید و فروش  و یا رهن و اجاره  خلاصه نمیشود.

شرکت ایران ملک پروژه های منحصر به فرد در سرمایه گذاری و بازسازی برای املاک پردیس در نظر دارد؛ که برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09331003696 تماس حاصل نمایید.

این شرکت به صورت کاملا اختصاصی در ملک های پردیس فعالیت دارد. در ادامه به بررسی تعدادی از فایل های موجود در این شهر میپردازیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. 0939****9335
    0939****9335 ۲ مرداد ۱۴۰۲ پاسخ

    من که با شرکت شما معامله انجام دادم و خیلیی راضی بودم ولی ای کاش هرچه سریع تر طرح های خفن شرکتتون رو ارائه بدین ، که مردم مطلع بشن.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *