ایران ملک
ایران ملک
مراکز خرید پردیس

مراکز خرید پردیس

مجتمع های تجاری پردیس:

مرکز خرید یا مجتمع تجاری (به انگلیسی: Shopping center) که به آن پاساژ نیز می گویند، در درون یک ساختمان یا مجموعه‌ ای از ساختمان‌ ها قرار دارند. که شامل فروشگاه‌ های گوناگون هستند و با راهروهای مرتبط با هم باعث آسانی دیدار مشتریان از فروشگاه‌ ها می‌ شوند.

تفاوت بازار و مرکز خرید:

در گذشته بازار، قلب زندگی تجاری بود اما امروزه مراکز خرید بزرگ جایگزین شده‌اند. فضای غیرطبقاتی، غیرتمایز یافته، و حضور مشتریان و فروشندگان مرد از ویژگی‌های بازار است. و بیشتر مشتریانی که قصد خرید دارند به بازار مراجعه می‌کنند.

ولی مراکز خرید بزرگ امروزی همراه با طراحی فضای طبقاتی با نورپردازی و معماری می باشد. و تمرکز بر حضور مشتریان و فروشندگان خانم است. غالباً در حاشیه شهرها بنا می‌ شوند. و سعی بر برآورده شدن نیازهای تفریحی و سرگرمی مشتری دارند. تا از طریق آن مراجعه مشتریان به مرکز خرید بیشتر و باعث بالا رفتن فروش گردد.

پاساژهای پردیس:

همه ما می دانیم گشت و گذار در مراکز خرید یک نوع تفریح به حساب می آید. حتی اگر هدف خرید کردن هم نداشته باشید و یکی از امکانات رفاهی هر شهر وجود مراکز خرید می باشد.

شهر پردیس دارای مراکز خرید زیادی هست که هر کدام بسته به نوع کاربری، مشتریان خاص خود را دارند. و نیازهای ساکنین را تامین می کنند.

 از جمله مراکز خرید شهر پردیس در فاز 1 می توان به پاساژ گلها، ولیعصر، جام جم، آلادیوم، کوروش، یاس، کوثر اشاره نمود.

مراکز خرید فاز1

مراکز خرید فاز 2 پردیس از جمله مجتمع تجاری الف، گلستان، میلاد، بهاران، کوه نور، بهارستان، ایران زمین، نیایش، آرکادیا، قصر پردیس می باشد.

مرکز خریدهای فاز3 عبارتند از: سپید1 و 2، ویونا، آتلانتیس، امید، کوهستان وخاتم هستند.

از جمله پاساژهای فاز 4 فردوس و شقایق است.

مرکز خرید فاز4

مرکز خرید الماس در فاز 8 پردیس قرار دارد.

 و در نهایت پاساژ کاسپین واقع در فاز 11 پردیس می باشد.

مرکز خرید فاز11
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *