ایران ملک

فاز 9 پردیس

وبلاگ , املاک , شهر پردیس

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ 777 بازدید
ایران ملک
نمای-فاز-9

فاز 9 پردیس

تاریخچه تاسیس و موقعیت مکانی فاز 9:

فاز 9 پردیس، در فاصله 22 کیلومتری شهر تهران قرار دارد. این فاز از سمت شرق با فاز 5، از سمت غرب با کمرد، از سمت شمال با فاز 11، و از سمت جنوب با فاز 8، همجواری دارد. و در ضلع شمالی اتوبان پردیس- تهران قرار دارد. این فاز در 3 کیلومتری از سمت غربی میدان امام پردیس واقع گردید.

نقشه-فاز-9
نقشه فاز 9 پردیس

فاز 9 دربرگیرنده آپارتمان های مسکن مهر می باشد، و جزئی از بافت نوساز شهر پردیس می باشد. (البته برخی از واحدهای این فاز، هنوز تحویل متقاضیان نگردید). فاز 9 به دو بخش تقسیم می شود.

بخشی از این فاز در شمال بلوار صیاد شیراز، و بخش دیگر در جنوب این بلوار واقع شد. میدان اخوان ثالث ، خیابان صائب تبریزی، خیابان رهی معیری، خیابان تختی، جزئی از مهمترین خیابان های این فاز به حساب می آیند.

تکمیل ساخت و ساز، و تحویل واحدهای این فاز نسبت به دیگر فاز های مسکن مهر پردیس، به دلایل و مشکلات مختلفی که پیش آمد، زمان بیشتری صرف گردید.

بلوک-های-فاز9
ساختمان های فاز9

 فاز 9 شهر جدید پردیس در زمینی به مساحت 80 هتکار، در شمال غربی شهر جدید پردیس اجرا می گردد. که تعداد واحدهای مسکونی واقع در فاز 9، 3700 واحد می باشد.

 این ساختمان ها توسط چندین شرکت پیمانکاری، زیر مجموعه شرکت عمران شهر پردیس اجرا شد. در حال حاضر بسیاری از واحد های نیمه تمام در حال تکمیل، و عملیات عمرانی زیادی در دست اجرا می باشد، تا تغییرات زیر ساختی و ظاهری شهرسازی، به میزان قابل توجهی پیشرفت نماید. لازم به ذکر است، که مشکلاتی از قبیل عدم زیر ساخت وسایل حمل و نقل عمومی مناسب، همچنان در این فاز محسوس است.

مجتمع-های-فاز-9
نمایی از ساختمان های فاز9

برج های این فاز از لحاظ طبقات و تعداد واحدها شامل: برج های 3 طبقه که در هر طبقه 4 واحد، برج های 4 طبقه که در هر طبقه 4 واحد، برج های 5 طبقه که در هر طبقه 6 و یا 4 واحد، برج های 6 طبقه که در هر طبقه 4 واحد، و برج های 7 طبقه که در هر طبقه 4 واحد، می باشد. تمام برج ها دارای آسانسور می باشد. متراژ این واحد ها از 51 متر مربع تا 86 متر مربع می باشد. پلان این واحد ها به صورت تک خواب و دو خواب می باشد.

برخی از این واحد ها دارای پارکینگ مسقف، و برخی دیگر از واحد ها دارای پارکینگ در داخل محوطه مجتمع، در جلوی بلوک می باشد، که بستگی به پروژه و سازنده آن دارد.

فاز 9 پردیس
نمایی دیگر از ساختمان های این فاز

حدودا 50 درصد از واحدها تحویل شد، و در بخش شمالی سکونت دارند.

این پروژه دارای 13 محور اصلی، 12, 14, 24 و 25 متری به طول 8709 متر است، و همچنین در حدود 3200 متر طول دیوار حائل بتنی و سنگی، محوطه سازی و اجرای جوی جدول، و کانیو است .

بخش های فاز9 شهرجدید پردیس:

بخش شمالی این فاز در شمال بلوار صیاد شیرازی، و در منطقه ای شیب دار و تپه ماهور قرار گرفت، و دارای تعداد واحدهای مسکونی بیشتری است.

 واحدهای فاز 9 شمالی پردیس در حال حاضر سکونت دارند. و بالطبع از توسعه شهری بالاتری برخوردارند. از لحاظ ویو و چشم انداز فاز 9، بخش شمالی بسیار بهتر می باشد.

بخش جنوبی نیز در جنوب بلوار صیاد شیرازی واقع گردید، و در سطحی نسبتا هموار قرار میگیرد. و تعداد واحدهای کمتری دارد ، بیشتر واحد های این بخش هنوز تکمیل و تحویل متقاضی نشد. از لحاظ دسترسی به مرکز شهر پردیس، و همچنین متروی تهران- پردیس، فاز 9 جنوبی بسیار بهتر می باشد.

نقشه محله ای فاز9

امکانات تفریحی، فرهنگی، تجاری، درمانی و آموزشی فاز 9 شهر جدید پردیس :

فاز 9 به دلیل بافت جدید و نوساز بودن، امکانات رفاهی و شهری کمی دارد. که البته با توجه به رشد روز افزون جمعیت در این فاز، و تحویل مابقی واحد ها به متقاضیان، امکانات به سرعت در حال پیشرفت می باشد.

هنوز امکانات ضروری و رفاهی آن توسعه نیافته، و در حال حاضر فقط در حد چند فروشگاه مواد غذایی، و نانوایی در این فاز فعالیت دارد.

مسجد-فاز-9-پردیس
مسجد فاز 9 پردیس
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *