ایران ملک
ایران ملک
دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد پردیس

دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد، یکی از معتبرترین و گسترده ترین دانشگاه ها در کشور می باشد. که در سال 1361 تاسیس گردید.

134 واحد دانشگاه آزاد، در سراسر کشور در تمامی استان ها و شهرهای بزرگ و کوچک وجود دارد. تقریبا تمامی رشته های تحصیلی موجود در کشور را، تحت پوشش قرار می دهد.

نحوه پذیرش دانشگاه:

داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی، در دانشگاه آزاد می‌ توانند، از دو طریق، شرکت در کنکورسراسری، یا بدون کنکور سراسری، برای برخی رشته‌ ها وارد دانشگاه شوند. اما برای مقاطع تحصیلی بالاتر، پذیرش دانشجو صرفا از طریق کنکور صورت می گیرد، و تنها دانشجویان دارای ملاک‌ های استعداد درخشان می ‌توانند، بدون کنکور به تحصیل خود ادامه دهند. این دانشگاه ها در تمامی مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری دانشجو می پذیرد. مدرک این دانشگاه با دانشگاه های سراسری برابری می کند.

آزاد پردیس

شهریه دانشگاه آزاد:

برای تحصیل در این دانشگاه ها، باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت پرداخت. سپس با توجه به تعداد واحد ها در هر ترم، و عملی یا تئوری بودن آنها، هزینه ای تحت عنوان شهریه متغیر، به شهریه ثابت اضافه می گردد.

دانشگاه آزاد واحد پردیس:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، یکی از مجموعه دانشگاه های آزاد در استان تهران شهر پردیس است. این دانشگاه در سال 1385 تاسیس گردید. در حال حاضر 942 دانشجو، و 8 استاد در این مرکز مشغول فعالیت می باشند.

بر اساس تحلیل های انجام شده این مرکز، تاکنون 1609 مقاله علمی، در نشریات و همایش های داخلی منتشر کرده. که از این تعداد 218 مقاله ژورنالی و 1391 مقاله کنفرانسی می باشد.

علاوه بر این تاکنون، 24 مقاله معتبر بین المللی نیز، از این مرکز استخراج شده است.

در سال 1402 پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، بیشترین مقالات خود را، با کلید واژه های «حقوق» و «مسئولیت»، منتشر نموده اند.

دانشگاه ازاد
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *