ایران ملک

سیب 360 پردیس | sib360 | pardis sib 360

وبلاگ

۲۵ تیر ۱۴۰۲ 392 بازدید
ایران ملک
سیب 360

سیب 360 پردیس | sib360 | pardis sib 360

سیب 360 واحد پردیس

سفارش آنلاین پیتزا، برگر، ساندویچ از پیتزا سیب ۳۶۰ | ارزان تر بخر
سیب 360

شعبه سیب 360 واحد پردیس

منو سیب 360 پردیس

منو سیب 360 تنوع بالایی داره از تمامی فست فود های مختلف که به دسته های: پیش غذا، ساندویچ ها، برگر ها،پیتزا های ایتالیایی، پیتزا های آمریکایی، پیتزا های لاتینو، اکو کمبو ها. تقسیم میشود. از طریق لینک زیر به منو سایت سیب 360 هدایت میشوید.


منو سیب 360 پردیس


شماره تماس:

تلفن: ۷۶۲۴۰۳۶۰ – ۷۶۲۴۰۲۶۰

آدرس:

آدرس: پردیس، بلوار سفیر امید، نرسیده به میدان عدالت، خیابان پیام

5/5

زنجیره ای بودن سیب 360 !

از رستوران های زنجیره ای تهران که طی سال های اخیر در استان های دیگری هم شعبه هایی تاسیس کرده پیتزا سیب از ولنجک تا شهر ری برای یک ساندویچ متفاوت، یک پیتزای لذیذ میتونی رو پیتزا سیب 360 حساب کنید.

پیتزای ایتالیایی یا آمریکایی بزنیم؟

در حوزه پیتزا، بین طرفداران پیتزای آمریکایی و ایتالیایی بحث و جدل وجود دارد. این جدال می‌تواند به نوعی نماینده‌ی جدال بین سنت و مدرنیته باشد. از یک سو، پیتزا به عنوان یک هنر ایتالیایی شناخته می‌شود و هر چه تغییراتی در خمیر و مواد اولیه‌اش صورت گیرد، همچنان ریشه‌های ایتالیایی خود را حفظ می‌کند. از سوی دیگر، پیتزای آمریکایی به صورتی که در آمریکا توسعه یافته است، تفاوت‌های بسیاری با پیتزای ایتالیایی دارد.

تفاوت اصلی بین این دو نوع پیتزا در خمیر و روش تهیه آنها است. پیتزای ایتالیایی با نانی نازک و برشته تهیه می‌شود، در حالی که خمیر پیتزای آمریکایی ضخیم و پفی است.  ایتالیایی از مواد کمتری استفاده می‌کند و بیشتر با سبزیجات تازه مانند ریحان و پاپریکا تزیین می‌شود، در حالی که پیتزای آمریکایی معمولاً حاوی مواد مختلفی از جمله فرآورده‌های گوشتی و سبزیجات می‌باشد.

پیتزای ایتالیایی سبک‌تر و کم‌حجم‌تر است، در حالی که پیتزای آمریکایی پفی و حجیم تر است. با این حال، سرآشپزان خلاق در رستوران‌ها به طوری که با ذائقه ایرانیان سازگار باشد، هر دو نوع پیتزا را طبق سلیقه‌ی مشتریان تنظیم می‌کنند.

با در نظر گرفتن این تفاوت‌ها، می‌توانید با مراجعه به منوی رستوران‌های مختلف و سفارش دادن پیتزای مورد نظر، شام خوشمزه‌ای را تجربه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *