ایران ملک

پردیس کجاست ؟

وبلاگ , شهر پردیس

۱ مرداد ۱۴۰۲ 437 بازدید
ایران ملک
پردیس کجاست

پردیس کجاست ؟

پردیس کجاست ؟

از نظر موقعیت جغرافیایی، شهرستان پردیس از غرب با  شهر تهران و از شرق با شهردماوند همسایگی دارد. همچنین از جنوب به پاکدشت، از شمال به شهرستان شمیرانات منتهی میگردد. در واقع این شهر از روستای تلو در سرخه‌ حصار آغاز میشود و انتهای آن به بومهن میرسد.

 پردیس در فاصله حدودا 17 کیلومتری شرق تهران و به عنوان پانزدهمین شهرستان استان تهران قرار دارد. این شهر قرار بود، شهرستانی کوچکی باشد، که جمعیت کمی از تهران به آن نقل مکان نمایند. اما با توجه به سرعت رشد و پتانسیل های موجود در این شهر،خیلی از پایتخت‌ نشینان به این منطقه مهاجرت نمودند.بدین ترتیب شهر جدید پر دیس شکل گرفت.

ناحیه بندی شهرستان پردیس :

پردیس منطقه‌ای میباشد، که حدود 55 آبادی و روستا، اراضی کشاورزی، نواحی کارگاهی و دو شهر پردیس و بومهن را شامل میگردد. همچنین خود این شهر به نواحی مختلفی تقسیم بندی میگردد.

پردیس شامل 12 فاز با کاربری های مختلفی میباشد. که از این تعداد 8 فاز، مسکونی و دارای خانه های ویلایی و آپارتمان و مسکن مهر، با قیمت های متفاوت است. که شما با در نظر گرفتن بودجه خود می توانید،گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

نقشه پردیس

جمعیت پردیس :

شهر تهران، به عنوان پایتخت ایران هر روزه شاهد رشد جمعیت در خود میباشد، به همین دلیل مدت‌هاست گنجایش این شهر تمام شده، در نتیجه بخشی از تراکم جمعیت این شهر‌ به مناطق حاشیه‌ای منتقل شد. که پردیس با موقعیت‌ها و امکانات بسیار عالی در دسته مناطق حاشیه ای استان تهران قرار دارد.

برای اثبات این موضوع می‌توان به آمار و ارقام که از مرکز آمار ایران منتشر میگردد، استناد کنید. در سرشماری سال 85، شهر  تنها 25360 نفر جمعیت‌ داشت. و بعد از گذشت 5 سال  جمعیت شهر پر دیس به 37363 نفر رسید. که رشد فوق‌العاده‌ای به حساب می آید.

مسیر مواصلاتی تهران-پردیس :

 آزاد راه سردار قاسم سلیمانی، از بزرگ راه شهید بابایی در شرق تهران آغاز و به پردیس دماوند منتهی میگردد. همچنین در مسیر این آزاد راه در نقاطی با جاده دماوند نیز تلاقی دارد.

آزادراه تهران-پرد یس(بومهن)-رودهن، حلقه ارتباطی استان مازندران، بخشی از شهرهای استان گلستان و خراسان شمالی و شهرهای اقماری تهران همچون ین شهر و بومهن میباشد.

آزاد راه تهران-پر دیس همراه با ۵ کیلومتر بزرگراه دارای ۱۸ پل بزرگ با ۵۸ دهانه و ۶۶ پل کوچک و همچنین ۴ تونل به طول ۵ هزار و ۴۷۷ متر (۵.۵ کیلومتر) میباشد. طولانی ترین این تونل ها ۱۶۵۰ متر مسافت دارد.

علاوه بر آزاد راه جاده قدیم جاجرود نیز مسیر مواصلاتی تهران تا  این شهر محسوب میگردد.

کلام آخر :

پردیس با توجه به موقعیت قرارگیری نسبت به شهر تهران، و پتانسیل هایی که در این شهر برای رشد نهفته است، بهترین گزینه برای سکونت و یا سرمایه گذاری میباشد.

شرکت ایران ملک به صورت تخصصی در این شهر فعالیت مینماید، که به شما تجربه یک خرید مطمئن و امن را هدیه میدهد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. 0939****9335
    0939****9335 ۲ مرداد ۱۴۰۲ پاسخ

    نسبت به شهرستان های استان تهران ، پردیس واقعا خیلی مستعد به رشد هست .

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *