ایران ملک

کوزو پردیس

وبلاگ , شهر پردیس , اطلاعات عمومی

۲ مرداد ۱۴۰۲ 438 بازدید
ایران ملک
کوزو پردیس

کوزو پردیس

کوزو پردیس :

شرکت کوزو پارس در مناطق مختلفی از جهان و حتی ایران به ساخت و ساز مشغول میباشد؛ که فاز 11 شهر پردیس نیز از پروژه های ساخته شده توسط این شرکت میباشد. به همین امر فاز 11 به کوزو پردیس نیز معروف میباشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره شرکت کوزو بیشتر بدانیم.

معرفی شرکت کوزو پارس :

در سال ۱۹۴۳ در کشور ترکیه ، گروه بین المللی کوزو Kuzu Group International با هدف فعالیتهای عمرانی تاسیس گردید. همانطور که گفتیم این شرکت پروژه های بزرگی را در نقاطی از جهان در قالب مجتمع های مسکونی، تجاری، هتل و بیمارستانی انجام داد.

این شرکت در زمان حال در رده جهانی مقام ۱۲۶ در بین شرکتهای برتر جهان حضور دارد. شرکت عمرانی کوزوپارس یکی از شاخه های گروه بین المللی کوزو است؛ که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در کشور ایران، و اختصاصا در شهر جدید پرند آغاز نمود؛ و کوزو پردیس فاز11 این شهر را شامل میشود.

شرکت کوزو

رئیس هیئت مدیره شرکت کوزو پارس :

در سال ۱۹۴۳ (۱۳۲۲) شرکت کوزو توسط عبدالکریم کوزو و سه برادرش، به عنوان یک شرکت خانوادگی تاسیس و با مدیریت گاریپ، گوکچن، گوون و اوزن کوزو، که پس از فوت عبدالکریم کوزو مسئولیت شرکت را به عهده گرفتند، پیشرفت نمود و به شهرت ر رسید.
امرزوه و با با پیشرفت تدریجی در ۷۷ سال گذشته، مدیریت نسل دوم گروه کوزو در جریان است.

اهداف عمرانی شرکت کوزو پارس :

شرکت کوزو رویکرد توسعه پایدار را در تمامی پروژه های خود انجام میدهد.  این شرکت، کیفیت و اعتماد در حوزه کاری را سرلوحه کارش قرار میدهد. و با سرمایه گذاری های خود، به هدف کمک به رفاه حال مردم و ساخت دنیایی زیباتر برای زندگی کمک مینماید..

همچنین تلاش های مداوم این شرکت در جلب رضایت کارفرمایان، اجرای موثر کنترل کیفیت و رعایت مسائل ایمنی، شرکت را به نماد نوآوری در صنعت ساخت و ساز تبدیل نمود.

کوزو پارس

کوزو پردیس (فاز 11 شهر پردیس) :

با شروع ساخت پروژه ۳,۵۰۰۰ واحدی فاز ۱۱ شهر جدید پردیس توسط کوزو، فعالیت عمرانی این شرکت در ایران وارد مرحله جدیدی از طراحی و اجرا شد. همچنین با شروع مطالعات بازنگری طرح جامع شهر پردیس، با توجه به کمبود زمین در داخل محدوده، اراضی دره آرا یا فاز 11 به عنوان پتانسیل ناپیوسته توسعه این شهر به عنوان کوزو پردیس انتخاب و مورد تصویب قرار گرفت.

فاز 11 یا کوزو پردیس به 5 زون تقسیم میشود، و برج های متعددی در هر زون قرار دارد. این برج ها در 14 طبقه ساخته شد که در هر طبقه 4 واحد قرار میگیرد.

فاز 11 کوزو

کلام آخر :

با توجه به موقعیت قرارگیری کوزو پردیس و قیمت مناسب آن تمایل به سکونت و یا سرمایه گذاری در این منطقه بسیار بالاست. شرکت ایران ملک با افتخار در زمینه خرید و فروش / رهن و اجاره / سرمایه گذاری در خدمت شما عزیزان میباشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *