ایران ملک
ایران ملک
مقایسه پردیس و پرند

مقایسه پردیس و پرند

مقایسه پردیس و پرند :

افزایش شدید قیمت مسکن در سال های اخیر در تهران و به تبع آن رکود اجتناب پذیر در این بخش ، سرمایه ها در بخش مسکن را به سوی شهرهایی همانند پردیس و پرند سوق داد. در نتیجه مقایسه پردیس و پرند در این برهه زمانی بسیار حائز اهمیت میباشد.

تورم ملکی شدید در این دو شهر طی سالهای اخیر، سرمایه گذاران بخش مسکن را به سوی این شهر ها جذب نمود. البته افراد بسیاری که توان خرید ملک را در تهران ندارند، این شهرها را برای سکونت انتخاب نمودند.

البته میتوان گفت، درسته که قیمت نهایی ملک در این شهرها از تهران پایینتر است، اما رشد قیمت مسکن در این دو شهر از شهر تهران سبقت گرفته است.

در نتیجه انتخاب درست بین این دو شهر، و مقایسه پردیس و پرند برای سرمایه گذاری بسیار مهم میباشد.

شهر پرند
شهر پردیس
شهر پردیس

نکات مهم و تاثیرگذار در مقایسه پردیس و پرند :

موقعیت مکانی :

شهرستان پردیس در شمال شرقی استان تهران قرار دارد. و شهر پرند در جنوب غربی استان تهران قرار میگیرد. همین امر در آب و هوای این دو شهر بسیار تاثیر میگذارد.

قدمت شهر :

شهر پردیس در سالهای دورتری از شهر پرند ساخته شد. از همین رو شهرستان پردیس دارای امکانات درمانی، رفاهی و تفریحی بیشتری نسبت به پرند میباشد.

مسافت تا تهران :

با توجه به موقعیت مکانی پردیس و پرند مسافت شهر پردیس تا مرکز تهران در حدود 32 کیلومتر میباشد. این در حالی است، که مسافت شهر پرند تا مرکز تهران در حدود 55 کیلومتر میباشد. در واقع مسافت شهر پردیس تا تهران حدودا نصف مسافت پرند تا تهران میباشد.

برآورد قیمتی :

با توجه به امکاناتی که شهرستان پردیس دارد، قیمت ملک در این شهر نسبت به شهر پرند بیشتر میباشد.لازم به ذکر است، به مراتب رشد قیمت نیز در شهر پردیس نسبت به شهر پرند بیشتر میباشد.

حمل و نقل عمومی :

با توجه به قدمت ساخت شهر پردیس و مسافت کمتر تا تهران امکانات حمل و نقل عمومی در این شهر نسبت به شهر پرند بسیار بهتر میباشد. در نتیجه دسترسی راحتتری به شهر تهران نسبت به پرند دارد.

نمای شهر :

شهر پرند در بیشتر فازهای خود دارای نمای بیابانی میباشد. در صورتی که در شهر پردیس از لحاظ بصری و نمای شهری بسیر زیبا و آباد میباشد.

مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند
مسکن مهر پردیس

کلام آخر :

با توجه به نکات بررسی شده، انتخاب شما کدام شهر برای سرمایه گذاری ویا حتی سکونت و زندگی میباشد ؟

شرکت ایران ملک به صورت تخصصی در شهر پردیس در حوزه ملک فعالیت دارد.

اگر انتخاب شما شهر پردیس میباشد، ایران ملک با افتخار در خدمت شما است، تا شما تجربه خرید و سرمایه گذاری امن و مطمئن را داشته باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *