ایران ملک

فاز 5 پردیس

اطلاعات عمومی , وبلاگ , شهر پردیس

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ 801 بازدید
ایران ملک
نمای-کل-فاز-5

فاز 5 پردیس

تاریخچه تاسیس و موقعیت مکانی فاز 5 :

فاز 5، در فاصله 20 کیلومتری شهر تهران قرار دارد. از سمت شرق با فاز2 و از سمت غرب  با فاز9 و از شمال با فاز11 و از جنوب با آزاد راه تهران-پردیس همجواری دارد. فاز 5 از لحاظ جمعیت، کمترین جمعیت  شامل ۲۵۵٫۷ نفرهکتار در اراضی و همچنین کمترین سطح با ۱۴۶ هکتار در طرح جامع این شهر معرفی شد.

اصلی ترین دلیل برای سرمایه گذاری موفق در فاز5 ،احداث مترو می باشد که دسترسی به مرکز شهر تهران را در آینده بسیار راحت خواهد کرد.

این فاز یکی از نوساز ترین بخش های شهر،که شامل آپارتمان های مسکن مهر می باشد. (البته برخی از واحدهای این فاز هنوز تحویل متقاضیان نگردید). این فاز شامل سه بخشP  شمالی و جنوبی، و S (فاز 9 جدید ) است، که محله شمالی ( (P در بالای بلوار صیاد شیرازی و محله جنوبی  (P) در جنوب این بلوار قرار گرفته، و محله(S)  در قسمت انتهایی بلوار صیاد شیرازی قرار دارد. این فاز نزدیک ترین فاز مسکن مهر به مرکز پردیس (میدان امام) است. و در یک کیلومتری غرب این میدان واقع گردید.

فاز 5 پردیس
نمایی از فاز 5 شهر پردیس

تمامی ساختمان های فاز 5 پردیس مسکن مهر می باشد. فاز پنج شهر جدید پردیس دارای 6232 واحد است. فاز 5 شهر جدید پردیس، دارای زیر ساخت اصولی و خیابان های پهن و کم تردد می باشد. برجهای فاز پنج شهر جدید پردیس، در محله های ارس، اروند، زاینده رود، سفید رود و هراز قرار گرفت.

ساخت  فاز 5 به شرکت ها و پیمانکاران ایرانی، زیر مجموعه شرکت عمران واگذار گردید. تعداد طبقات برج ها در این فاز، 9 و11 و14 طبقه می باشد. برجهای این فاز در هر طبقه 4 واحد مسکونی به متراژهای 85 الی 92 متری دارند. تمامی واحدها 2 خوابه هستند، و یک تراس دارند. سیستم سرمایش واحدها کولر آبی، و سیستم گرمایش آن پکیج و رادیاتور می باشد. پارکینگ واحدها در محوطه اختصاصی هر برج می باشد. تمامی واحدها مجهز به انباری داخل واحد، آیفون تصویری و درب ضد سرقت می باشند. و پارکینگ در داخل محوطه مجتمع در جلوی بلوک می باشد.

ساختمان
ساختمان های فاز 5

هر بلوک دارای 2 آسانسور، پمپ آب، تانکر آتش نشانی، یک راه پله اصلی و همچنین یک راه پله فرار دارد.

زیر ساخت های شبکه آب در این فاز، به طول ۱۵۹۳۰ متر می باشد. که توسط دو مخزن ۶۰۰۰ متر مکعبی تامین آب رسانی می شود. فاضلاب طراحی شده این فاز ۱۵۳۳۰ متر است، که در انتها فاضلاب توسط یک خط انتقال ۱۴ کیلومتری به تصفیه خانه فاضلاب انتقال می یابد.
از لحاظ زیر ساخت برق فاز5  دارای ۱۸۳۰۰ متر برق فشار متوسط، ۱۷۵۰۰ متر فشار ضعیف و ۹۳۵۰۰ متر شبکه روشنایی می باشد.

محله های فاز 5 شهرجدید پردیس:

نقشه فاز 5
نقشه-فاز-5-1

محله شمالی P :

این بخش از فاز 5 در شمال بلوار صیاد شیرازی قرار گرفته، و تقریبا 40 درصد از واحدها به متقاضیان محترم تحویل گردید. که در حدود یک-سوم از واحد های تحویل شده سکونت دارند. میدان بهار و بلوار مولانا از خیابان های اصلی در این محله شناخته می شوند.

محله جنوبی P :

محله P در جنوب بلوار صیاد شیرازی قرار میگیرد، که واحدهای بیشتری نسبت به محله شمالی تحویل به متقاضیان گردید. که حدودا 75 درصد از واحدهای این بخش را شامل می شود. همچنین در حدود 45 درصد از این واحد ها سکونت دارند.

در نتیجه محله جنوبی به دلیل سکونت بیشتر، رشد سریع تر و امکانات رفاهی بیشتری نسبت به محله شمالی این فاز دارد .

از خیابان های اصلی این محله میتوان به بلوار صیاد شیرازی و بلوار بنفشه اشاره کرد.

نقشه منطقه s فاز 5
نقشه-فاز-5-2

محله S :

این محله در انتهای بلوار صیاد شیرازی قرار میگیرد. که به عنوان فاز 9 جدید نیز شناخته می شود.

امکانات تفریحی، فرهنگی، تجاری، درمانی و آموزشی فاز 5 شهر جدید پردیس :

فاز5 پردیس به دلیل بافت جدید و نوساز بودن، از امکانات رفاهی ، شهری کمی برخوردار می باشد. که همین دلیل باعث شده، جمعیت کمی را در خود جای بدهد.

در این فاز یک مجتمع تجاری، درمانگاه و مرکز آموزشی در حال احداث می باشد. البته لازم به ذکر است، که در آینده دسترسی بسیار راحتی نسبت به مترو تهران-پردیس خواهد داشت.

شهر پردیس
خیابان های این فاز

همچنین یک پارک (فضای سبز) به همراه وسایل بازی کودکان در انتهای بلوار اصلی فاز پنج جنوبی (بلوار بنفشه)، نبش میدان و آزادراه تهران – پردیس به همراه یک باند فرود هلیکوپتر در حال احداث می باشد.

همچنین کلانتری فاز5 در بخش جنوبی(P) این فاز است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *