ایران ملک
ایران ملک
سرمایه گذاری در شهر پردیس

بهترین فاز پردیس برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در پردیس :

بیشتر افرادی که تمایل به زندگی در شهر تهران را دارند؛ آلودگی و شلوغی جمعیت این شهر مانع از انتخاب این شهر برای سکونت و یا سرمایه گذاری انها میشود. در نتیجه یکی از شهرهای تازه تاسیس در اطراف پایتخت را برای زندگی انتخاب مینمایند؛ چرا که این شهرها شلوغی و آلودگی تهران را ندارد ولی به تهران نزدیک هستند. یکی از این‌ شهرها، پردیس میباشد.

شهر پردیس در ۱۷ کیلومتری شمال‌ شرقی تهران میباشد؛ از طرفی آب‌ و هوای مناسب و آرامش نسبی این شهر، فرادی که از شلوغی تهران فراری اند، به خود جلب نمود.  مساحت این شهر حدودا ۲۵۰ کیلومترمربع میباشد. که در سال ۱۳۹۲ شهرک سازی انبوه در آن آغاز گردید. به همین دلیل در سال‌ های اخیر، افزایش چندین برابری جمعیت در این شهر و افزایش قیمت زمین و املاک داشته ایم.

بهترین فاز پردیس برای سرمایه گذاری و زندگی :

باید بدانیم، گفتن این موضوع که بهترین فاز پردیس برای سرمایه گذاری و زندگی کدام است، اشتباه بزرگی میباشد ، چرا که هر فاز دارای مزایا و معایب های خودش میباشد؛ و با توجه به شرایط هر فرد، یکی از فازها می تواند، بهترین فاز پردیس برای او باشد.

از سویی ، با توجه به امکانات درمانی،رفاهی و تفریحی مناسب شهر، این موضوع موجب شد، تا سرمایه‌ گذاری‌ های انجام شده، در این شهر بسیار زود بازده باشند. لازم به ذکر است، به جز سرمایه‌گذاری واحد های مسکونی، فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاری در بخش تجاری و تفریحی نیز وجود دارد.

در ادامه همراه ما باشید، تا نکات کلی چگونگی انتخاب بهترین فاز پردیس برای سرمایه گذاری و زندگی را بررسی نماییم.

بهترین فاز پردیس برای سرمایه گذاری

بهترین فاز پردیس برای سرمایه گذاری :

1- شهر پردیس دارای 12 فاز میباشد؛ که فقط 8 فاز آن مسکونی است، و 4 فاز دیگر برای کاربری هایی نظیر صنعت، توریست و تحقیقات اختصاص دارد. در نتیجه با توجه به حوزه سرمایه گذاری (مسکونی-تجاری-تفریحی) فاز مورد نظر را انتخا مینمایید.

2- فازهایی که از قدمت ساخت آن ها مدت بیشتری می گذرد؛ قدیمی تر میباشند، و افراد بیشتری در آن ها سکونت دارند. که موجب وجود امکانات بیشتری نسبت به دیگر فازها میگردد. که با توجه به خواسته شما در این خصوص میتوانید، فاز مورد نظر را انتخاب نمایید.

3- برخی از فازهای مسکونی پردیس تکمیل نیستند، و در دست احداث میباشند. در نتیجه با توجه به خواسته خود، برای دریافت سود مناسب در زمانبندی مورد نظر، میتوانید تصمیم بر انتخاب فاز تکمیل و یا در دست تکمیل بگیرید.

بهترین فاز پردیس برای زندگی :

1- بهترین فاز پردیس برای سکونت و خرید خانه، فازهای قدیمی تر میباشد. چرا که امکانات رفاهی و شهری مناسبتری نسبت به فازهای تازه تاسیس دارد.

2- از دیگر نکات مهم بودجه شما میباشد. برای سکونت در پردیس باید به بودجه مد نظر توجه نمود، و بر اساس آن تصمیم به انتخاب فاز برای خرید خانه یا اجاره بگیرید.

3- فازهای تازه تاسیس شهر پردیس برای تبدیل شدن به بهترین مناطق این شهر، به علت کامل نبودن امکانات درمانی،تفریحی و رفاهی، راه طولانی در پیش دارند. در نتیجه  زندگی سختتر میشود. لذا به این نکته برای انتخاب  محل زندگی توجه نمایید.

فاز 1 پردیس
بوستان ولایت پردیس

کلام آخر :

به زبان ساده، بهترین فاز پردیس برای زندگی فازهای قدیمی‌ تر این شهر (فازهای ۱ و ۲ ) میباشد، چرا که این فازها دارای امکانات درمانی، رفاهی و تفریحی بیشتری نسبت به فازهای تازه تاسیس میباشند. از طرفی اگر قصد سرمایه گذاری دارید، بهترین فاز پردیس برای سرمایه گذاری، فازهای ۸ و ۱۱ میباشد. دلایل مهمی که در زیر اشاره شده است، موجب قرارگیری این فازها در دسته بهترین فاز پردیس برای سرمایه گذاری شد.

  • واحد های مسکونی در این دو فاز قیمت کمتری نسبت به دیگر فازها دارد.
    • به دلیل رشد امکانات رفاهی و تفریحی این فازها، احتمال افزایش قیمت در آینده در این فازها بیشتر میباشد.
    • به دلیل تراکم کمتر این ساختمان‌ها، منظره بهتری نسبت به دیگر فازها دارند.
    • کیفیت ساخت واحدهای مسکونی در این دو فاز نسبت به مناطق ۵ و ۹ بیشتر میباشد.
    • واحد های مسکونی با متراژ کمتر و قیمت مناسبتر در این دو فاز وجود دارد.
    • شهر سازی و ساختار خیابان‌های این دو فاز به گونه‌ای میباشد که ترافیک زیادی ایجاد مینماید.

 البته باید به این موضوع توجه نمود؛ که انتخاب بهترین فاز پردیس برای سرمایه گذاری و زندگی تا حدودی بستگی به سلیقه شما و میزان بوجه‌ مد نظر دارد. و ما تنها کلیات را بررسی نمودیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *