ایران ملک
ایران ملک
پارک های شهر پردیس

پارک های شهر پردیس

پارک های شهر پردیس:

شهر پردیس یکی از شهرستان های نزدیک به تهران می باشد که امروزه جمعیت بالایی در این شهر ساکن می باشند. پارک های شهر پردیس یکی از امکاناتی است که برای ساکنین آن است. چرا که سال های پیش در نظر داشتند تا این شهر را برای افرادی که تمایل داشته اند به تهران کوچ کنند بسازند. تا مهاجران بتوانند در این شهر اسکان یابند و برای ادامه زندگی شهر پردیس را انتخاب کنند.

 اما تورم بالایی که در کشور اتفاق افتاد باعث شد تا افرادی هم که در تهران سکونت داشته اند برای خرید آپارتمان ارزان به این شهر کوچ کنند. البته ناگفته نماند که یکی از شهرهایی است که دسترسی آن به تهران بسیار آسان بوده و نهایتا 17 کلیومتر با شرق تهران فاصله دارد. به همین دلیل تمام امکانات رفاهی را در نظر گرفته اند تا ساکنین آنجا هیچ گونه کمبودی برای زندگی نداشته باشند.

در ابتدای ساخت و ساز توقع نمی رفت که این شهر با این حجم از استقبال رو به رو شود. اما هم آب و هوای بسیار عالی دارد و هم شرایط زندگی کاملا در این شهر محیا شد. به همین دلیل افراد بسیاری ان را برای ادامه زندگی خود انتخاب کرده اند.

مهمترین پارک های شهر پردیس

پارک شهریار:

این پارک دیدنی در بلوار ابن سینا در شهر پردیس قرار دارد. که امکانات  بالایی دارد و افراد می توانند به صورت شبانه روزی در این پارک رفت و آمد داشته باشند. در نزدیکی پارک شهریار می توان مجتمع تجاری میلاد را برای خرید انتخاب کرد. همچنین رستوران و فست فودهای زیادی در نزدیکی آن قرار دارند که افراد برای میل کردن غذا به آن ها مراجعه می کنند. مانند: پیتزا 360،  آشپرخانه لوکس پردیس، هایدا پردیس، شیرینی پاپلی و … در نتیجه می‌توان گفت که با مراجعه به این بوستان، حتماً سرگرم خواهید شد و حوصله‌تان سرنخواهد رفت.! زیرا می‌توانید با خرید از مغازه‌های اطراف و حتی قدم زدن در آن حوالی، لحظه‌های خوبی داشته باشید.

پارک شهریار

پارک فناوری پردیس:

این پارک که تمام امکانات رفاهی را دارا می باشد مورد توجه بسیاری از افراد است. پارک فناوری شهر پردیس در سال 1380 بزرگترین پارک فناوری ایران شناخته و تاسیس شد. و تاکنون بیش از 400 واحد فناور و دانش بنیان در حوزهای فناوری و ارتباطات، فناوری نانو، مکانیک ، زیست فناوری، مواد جدید و … به عضویت این پارک درآمده اند.

امکانات این پارک: مهدکودک، هتل، سرویس بهداشتی، خودپرداز و… می باشد. که افراد برای گذاراندن وقت خود و لذت بردن از تفریح خود می توانند این پارک را انتخاب کنند. پارک فناوری در 20 کیلومتری جاده دماوند قرار گرفته است.

پارک فناوری

پارک فردوس شهر پردیس:

یکی از پارک های شهر پردیس که دارای امکانات رفاهی قابل قبولی می باشد بوستان فردوس است. در این پارک می توانید از سرویس بهداشتی، آلاچیق، فضای سبز مورد قبول و … استفاده کنید. بوستان فردوس در خیابان فردوس سیزده واقع گردیده. که نزدیکی آن به مراکزی مانند: شهربازی آفتاب، بیمارستان شفا، مجتمع بهشت و پاساژ شقایق و … باعث شده تا افراد زیادی این پارک را برای گذراندن وقت خود انتخاب کنند.

پارک سلامت:

پارک سلامت از پارک های شهر پردیس است که در بلوار فروردین جنوبی، نیایش، بین نیما یوشیج و شهریار قرار گرفته. و پاساژ جام‌جم سایت غربی، داروخانه شبانه‌روزی و… از جمله مراکزی هستند که در نزدیکی آن قرار دارند.

پارک ولایت شهر پردیس:

خیابان اندیشمند شهر پردیس جایی است که بوستان ولایت را در آن قرار دارد. و شهربازی مناسب کودکان، مجتمع تجاری یاقوت و… نیز در نزدیکی این پارک قرار دارد. در نتیجه، افراد می‌توانند علاوه بر پیاده‌ روی و استفاده از فضای خوب پارک، فرزندان خود را به شهربازی ببرید.

سرویس بهداشتی، مغازه‌ها و یا غرفه‌های تهیه غذا در آنجا وجود دارد.

پارک پردیس

پارک الغدیر شهر پردیس:

پارک الغدیر در خیابان فردوس بهشت هفت می باشد. که دارای امکانات نسبتا کاملی می باشد مانند: آلاچیق، رستوران ها و فست فودها، سرویس بهداشتی و…

پارک الغدیر نزدیک به فروشگاه کوروش، رستوران لاله، لبنیات فروشی و … می باشد. که توجه افراد را برای گذراندن تایم خود جلب کرده است و می تواند یکی از خوبترین پارک های شهر پردیس باشد.

پارک گلها در شهر پردیس:

این پارک در خیابان سعدی واقع گردیده که به صورت شبانه روز به افراد خدمات می دهد. در نزدیکی این پارک می توانید از پاساژ گلها نیز دیدن کنید. و هر آنچه از پوشاک می خواهید را خریداری کنید. امکانات این پارک مانند: آلاپیق ها، سرویس های بهداشتی، نیمکت ها، وجود انواع خوراکی ها و … باعث شده تا افراد زیادی آن را برای پیاده روی و گذراندن وقت خوش با دوستان و خانواده خود انتخاب کنند.

کلام آخر:

در شهر پردیس علاوه بر این پارک های نام برده بوستان های زیادی در هر فاز برای رفاه ساکنین وجود دارد. که خانواده ها برای گذراندن اوقات فراغت خود به بسیاری از این بوستان ها می روند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *