ایران ملک

فاز 11 پردیس

وبلاگ , املاک , شهر پردیس

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ 832 بازدید
ایران ملک
فاز 11 پردیس

فاز 11 پردیس

تاریخچه تاسیس و موقعیت مکانی فاز11:

فاز 11 پردیس، در فاصله 20 کیلومتری شرق شهر تهران قرار دارد. از سمت شرق با فاز9 و از سمت غرب  با منطقه کمرد و از شمال با منطقه لواسانات  و از جنوب با جاده قدیم و جاجرود همجواری دارد. این فاز در ضلع شمال غربی پردیس قرار گرفت، و نزدیکترین فاز پردیس به تهران میباشد. فاز11 به اسم دره آرا نیز شناخته، میشود.

مواردی مانند دسترسی به لواسانات، داشتن ویو مناسب، دارا بودن هوای مناسب و سالم، کیفیت در ساخت و سرعت بالا در آبادانی و پیشرفت، دلیل بر این گردید. که این فاز یکی از بهترین مناطق پردیس جهت سرمایه گذاری به حساب آید.

شیب زمین های فاز یازده شیبی بین ۱۳ تا ۳۰ درصد میباشد، به همین دلیل در طراحی بعضی مجتمع های مسکونی از روش سکوسازی استفاده گردید، و اختلاف ارتفاع در محله های این فاز به فضوح قابل رویت میباشد. فاز11 توسط شرکت بین المللی کوزو از کشور ترکیه به عنوان واحدهای مسکن مهر ساخته شد.

فاز11 شهرپردیس
نمایی از فاز 11 پردیس

اکثر واحدهای آپارتمانی موجود در این فاز سکونت دارد و یا در حال تحویل می باشد.  ساختمان ها به صورت برجهای ۱۴ طبقه ای ساخته شده اند که در هر طبقه ۴ واحد با 2 لاین آسانسور قرار میگیرد، البته لازم به ذکر میباشد؛ که در طبقه همکف 3 واحد مسکونی و یک واحد به عنوان تاسیسات قرار گرفت. 

مجموعا در هر برج ۶۰ واحد قرار میگیرد. که ۵۹ تا از واحدها با کاربری مسکونی و یک واحد برای تاسیسات منظور کردند. و این مجموعه 60 واحدی یک بلوک نام گذاری میشود.

 این ساختمان ها بدون پارکینگ مسقف هستند و در اصل پارکینگ در داخل محوطه مجتمع در جلوی بلوک قرار دارد.همه آپارتمانهای دارای یک نقشه واحد یکسان با متراژ ۸۶متر به صورت دو خوابه میباشند، و انباری داخل واحد در قسمت ورودی به اتاق خواب ها قرارمیگیرد.

نقشه فاز11پردیس
نقشه فاز11 پردیس

بخش های فاز11 شهرجدید پردیس:

فاز ۱۱ دارای پنج ناحیه یا زون است که در ادامه به معرفی این زون ها میپردازیم :  

1_ زون یک:

این زون در مرتفع ترین قسمت و در شمال این فاز قرار دارد. زون یک شامل ۱۰۹ بلوک است که تعداد واحدهای مسکونی زون ۱ برابر ۶۴۳۱ واحد میباشد.تمام واحد های این زون تحویل متقاضایان مسکن مهر گردیده است،  این زون در حدود 70 درصد سکونت دارد.

1_ زون دو:

زون ۲ در بخش شرقی این فاز قرار گرفته است و تعداد ۱۲۶ بلوک در زون 2 قرار دارد. تعداد واحدهای مسکونی آن با ۷۴۳۴ واحد مساوی است ، و به عنوان بزرگترین زون در فاز ۱۱ شناخته میشود. حدود 40 درصد واحد های مسکونی این فاز تحویل متقاضیان گردیده است و در حدود 10 درصد سکونت دارند.

1_ زون سه:

مرکز تا جنوب این فاز ادامه دارد. تعداد بلوک های موجود در این زون ۱۱۱ بلوک است که در مجموع ۶۵۴۹ واحد مسکونی را شامل میشود. 60درصد واحد های مسکونی این زون تحویل متقاضیان گردیده و 20 درصد از این واحد ها سکونت دارد. زون 3 اولین زون از سمت ورودی به این فاز میباشد.

1_ زون چهار:

زون ۴  به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم بندی میشود. قسمت شمالی این زون، در مرکز فاز11 و بخش جنوبی در جنوب فاز ۱۱ پردیس قرارمیگیرد. هر کدام از بخش های این زون ، تعداد ۵۵ بلوک را شامل می شوند، که در مجموع ۱۱۰ بلوک با 6490 واحد مسکونی میباشد. تمامی واحد های مسکونی  این زون تحویل متقاضیان گردیده است و بیش از 90 درصد واحد ها سکونت دارند.

این زون از لحاظ آبادانی و سکونت بهترین زون در زمان حال میباشد.

خیابان طراوت که از اصلی ترین و شناخته شده ترین بخش های فاز11 میباشد دربخش شمالی این زون واقع گردید.

1_ زون پنج:

بخش زون 5 در قسمت غربی این فاز ساخته شده است. مجموعا  ۱۰۸ بلوک دارد که تعداد ۶۳۷۲ واحد مسکونی را در خود جای داده است.90درصد از واحد های مسکونی این زون تحویل داده شده و اکثرا سکونت دارند.

برج های فاز11
برج های فاز 11

امکانات تفریحی، فرهنگی، تجاری، درمانی و آموزشی فاز 11 شهر پردیس :

با توجه به این نکته که ساختمان‌ها در فاز 11 پردیس اکثراً نوساز و یا نیمه‌ساز هستند وهنوز افراد زیادی در این فاز سکونت نکرده‌اند، امکانات رفاهی زیادی در این فاز به چشم نمی خورد. در برهه زمانی اکنون خیابان طراوت از بیشترین امکانات رفاهی و خدماتی بهره مند میباشد، اما از دیگر امکانات این فاز میتوان به مراکز ذیل اشاره کرد:                                

  • مرکز آموزشی حافظ مقطع دبستان دخترانه
  •  مرکز آموزشی خیام مقطع دبیرستان دخترانه
  •  مرکز آموزشی معرفت مقطع دبستان دخترانه
  •  مرکز آموزشی عطار نیشابوری مقطع دبستان پسرانه
  •  مرکز آموزشی هدایت مقطع دبیرستان پسرانه
  •  مرکز آموزشی زبان های خارجی
  • پیش دبستانی شادمانه
  • کتابخانه عمومی آرا
  • کلانتری

البته در آینده مراکز دیگری نیز راه اندازی؛ و به بهره برداری میرسد.

همچنین مراکز تجاری از جمله کاسپین و فروشگاه های زنجیره ای در فاز 11 قرار گرفتند و مشغول فعالیت هستند.

مجتمع تجاری فاز 11
مجتمع تجاری فاز 11
مراکز خرید فاز 11
مراکز خرید فاز 11 خیابان طراوت
مدرسه-فاز-11
راکز آموزشی فاز11 پردیس
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *