ایران ملک
ایران ملک
مزایای پردیس

شهر پردیس و مزایای آن

شهر پردیس و مزایای آن :

به علت نزدیک بودن شهر پردیس به تهران، افراد زیادی به زندگی و کار و حتی سرمایه گذاری در این شهر فکر میکنند. در نتیجه دانستن معایب و مزایای این شهر برای گرفتن بهترین تصمیم الزامی است.

در ادامه با ما همراه باشید، تا مزابای این شهر را باهم بررسی نمایییم.

میدان امام پردیس

موقعیت مکانی مناسب و مسافت کم تا تهران :

شهرجدید پردیس به عنوان مرکز شهرستان پردیس در ۲۰ کیلومتری شرق استان تهران واقع شده است. که به موجب آن، پردیس مسافت کمی تا تهران دارد. در نتیجه تمامی ساکنین این شهر به راحتی میتوانند از امکانات شهر تهران استفاده نمایند.

آب و هوای مناسب :

این شهر دارای آب و هوای کوهستانی و معتدلی میباشد. همچنین به دلیل قرارگیری این شهر در حومه تهران، در هوای کثیف و آلوده در شهر پردیس خبری نیست.

نقشه مسیر تهران پردیس

دسترسی راحت و سریع به تمامی نقاط تهران :

شما میتوانید از طریق مترو نوبنیاد،فرهنگسرا، تهران پارس و وسیله نقلیه عمومی دیگر مانند تاکسی و اتوبوس، به راحتی به تمامی نقاط تهران دسترسی داشت. و یا به آسانی به این شهر رفت و آمد نمایید.

البته با احداث مترو تهران_پردیس به راحتی و در سریع ترین زمان میتوان به پردیس رفت و آمد نمود.

قیمت مناسب تر ملک در شهر پردیس :

با توجه به تورم زیاد و افزایش قیمت اجاره و خرید مسکن در تهران، افراد بسیاری شهر پردیس را انتخاب نمودند. که به طور متوسط قیمت مسکن در این شهر نسبت به تهران مناسب تر میباشد.

جمعیت کمتر و آرامش بیشتر :

به دلیل وسعت کمتر شهر پردیس نسبت به تهران، جمعیت کمتری در این شهر سکونت دارند. به موجب همین امر تردد و رفت و آمد در آن همانند شهر تهران زیاد نیست. در نتیجه سکوت و آرامش ببشتری در شهر پردیس حکم فرماست.

امکانات تفریحی پردیس

امکانات رفاهی و تفریحی مناسب :

شهر پردیس دارای مراکز تجاری_تفریحی_فرهنگی و درمانی متعددی میباشد. که به موجب این امر امکانات رفاهی و تفریحی قابل قبولی در این شهر قرار دارد.

البته تا به امروز تمامی فازهای پردیس شامل این امکانات به صورت گسترده نمیباشند. که در ابن خصوص میتوانیم بگوییم این شهر به سرعت در حال رشد و توسعه میباشد، و نگرانی از این جانب ندارید.

پتانسیل رشد و پیشرفت :

موقعیت خاص قرارگیری و نزدیکی پردیس به تهران شرایط مناسبی را برای رشد و پیشرفت این شهر بوجود آورد.

شهر پردیس در سال های اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است. و هنوز هم فرصت های زیادی برای رشد و پیشرفت این شهر وجود دارد. همین امر سبب گردید تا افراد و حتی شرکت های بسیاری در این شهر سرمایه گذاری نمایند.

جاذه های طبیعی و گردشگری :

به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر پردیس، جاذبه های طبیعی و توریستی زیادی در اطراف آن وجود دارد. که میتواند برای همه از جمله ساکنان این شهر جذابیت زیادی داشته باشد.

آبشار کمرد

کلام آخر :

شرکت ایران ملک در این مقاله تمامی مواردی که موجب مزایا پردیس میگردد، را بررسی نمود. تا شما تصمیم مناسب تر و بهتری در خصوص انتخاب این شهر برای سکونت و یا سرمایه گذاری داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با شهر پردیس دیگر مطالب ما را بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *